Pasienter i karantene eller med symptomer på Corona, bes om ikke å ankomme klinikken, men få time etter at man er frisk.

Tannverk kan ofte være smertefullt og akutt, og vi har derfor vårt fokus på å gi deg en så god og smertefri opplevelse av behandlingen som overhodet mulig.

Trenger du akutthjelp får du komme raskt til hos oss. Vi holder til i lyse og trivelige lokaler midt i Bergen sentrum, og er din tannlegevakt når du trenger det. Vi er fleksible, og vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg med dine problemer. Vi har god kompetanse i behandling av pasienter med tannlegeskrekk.

Nyhet: Ved trekking av tann, kan vi tilby deg ny kunstig tann samme dag!

Ta gjerne kontakt på mail eller telefon, så finner vi en time som passer for deg. Eller du kan bestille ovenfor på nett. Velkommen!

Bergen tannklinikk har åpent for akuttpasienter. Vi har som tidligere stort fokus på hygiene. Alle tannlegerom, tannlegestoler og utstyr blir nøye rengjort/sterilisert mellom hver pasient. På hvert behandlingsrom har vi installert luftrenser med HEPA filter for ekstra sikkerhet mot luftbårne virus. Mellom hver pasient bestråles behandlingsrommet med uv stråling.

Pasienter i karantene eller med symptomer på Corona bes om ikke å ankomme klinikken, men få time etter at man er frisk.

Bergen tannklinikk er en moderne tannlegepraksis med sentral beliggenhet, midt i hjertet av Bergen sentrum. Klinikken består av to avdelinger; Rådhusgaten 4 og Valkendorfsgaten 2A.