Ring oss tlf 56123200 ved behov for akutt time og du ikke finner ledig time selv!

Tannverk kan ofte være smertefullt og akutt, og vi har derfor vårt fokus på å gi deg en så god og smertefri opplevelse av behandlingen som overhodet mulig.

Bergen Tannklinikk er åpen både på dagtid og kveldstid alle dager.

Trenger du akutthjelp kan du komme raskt til hos oss samme dag og du får timeavtale så du slipper å sitte og vente. Vi holder til i lyse og trivelige lokaler midt i Bergen sentrum, og er din tannlegevakt når du trenger det. Vi er fleksible, og vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg med dine problemer. Vi har god kompetanse i behandling av pasienter med tannlegeskrekk.

Offentlig tannlegevakt er inntil 75% dyrere enn våre priser.
2024: Prisliste er under oppdatering

PriseksemplerVår prisOff tannlegevakt
Timepris22603955
Røntgen160254
Bedøving245368
BehandlingerPrislisteOff pris + 75%

Se vår prisliste for alle våre priser.

Ved trekking av tann, kan vi tilby deg innsetting av tann implantat samme dag!

Ta gjerne kontakt på mail eller telefon, så finner vi en time som passer for deg. Eller du kan bestille ovenfor på nett. Velkommen!

Vi har som tidligere stort fokus på hygiene. Alle tannlegerom, tannlegestoler og utstyr blir nøye rengjort/sterilisert mellom hver pasient. På hvert behandlingsrom har vi installert luftrenser med HEPA filter for ekstra sikkerhet mot luftbårne virus.

Når du ankommer klinikken, ber vi deg om å sprite hender. Vi ber deg også om ikke å ta med pårørende/følge inn på klinikken hvis det ikke er nødvendig.

Pasienter med smittsome sykdommer bes om ikke å ankomme klinikken, men avtale med sentralbord når man kan få time som siste pasient.

Bergen tannklinikk er en moderne tannlegepraksis med sentral beliggenhet, midt i hjertet av Bergen sentrum. Klinikken består av to avdelinger; Rådhusgaten 4 og Valkendorfsgaten 2A.